Vložil ik (bez ověření), 19. Duben 2019 - 17:59

Pokud by byla reklamace neoprávněná, pak se můžete dostat do skluzu s placením a začne nabíhat úrok a vy můžete obdržet nálepku dlužník, neplatič, potížista…

A co když bude reklamace oprávněná.Vy zaplatíte, další třeba mají přeplatky, těm se vrátí. A začne kolotoč,v případě, že reklamace byla oprávněná. Po těch kterým se vrátily přeplatky před vyřízením reklamace, budete chtít peníze zpět, a co když se budou bránit a argumentovat tím, že když se jim peníze vyplatily, tak předpokládali,že žádná reklamace není a oni je převzali v dobré víře. V našem SVJ dojde-li k reklamaci, tak náš správce vrací přeplatky až po jejím vyřízení. Nikdo neprotestuje, všem se sdělí, že je podána reklamace, která se řeší.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.