Vložil Čmuchal (bez ověření), 18. Duben 2019 - 16:04

Luky, tvůj dotaz je zavádějící schválně ??

Samozřejmě VADNÉ vyúčtování TELEFONNÍMU OPERÁTOROVI je nutné uhradit do splatnosti ať již podáš reklamaci nebo ne … viz. zák. 127/2005

Samozřejmě VADNÉ vyúčtování POSKYTOVATELI SLUŽEB není třeba uhradit ani do splatnosti, pokud učiníš do máš podle §7 a §8 zák. 67/2013

Uznání dluhu v případě operátorů telekomunikačního trhu je nepoužitelné. Ale, existuje zde celkem fungující a slušná spolupráce s ČTÚ, který se v případě oprávněné reklamace (což může být někdy problém „udýchat“) postará o nápravu.

Čmuchal

PS: „Pavel II“ a jeho tvrzení „Advokát má pravdu“ v tomto případě odpovídá zcela zavádějícně.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.