Vložil Mrzout, 3. Září 2018 - 17:01

Smlouva o obstarání správy domu mezi vaším SVJ a SBD Krušnohor byla ukončena k 31. 5. 2018. Příspěvek vlastníka na obstarání správy domu činil a stále činí 168,– Kč/byt. jednotku měsíčně.

Proč vlastníci neobdrželi nový předpis plateb ponížený o tuto platbu? Vy, s péčí řádného hospodáře, vybíráte dále platbu od vlastníků na něco co už není? Já ale zapomněl, že vy máte daleko důležitější věci k řešení než nějaké předpisy plateb – ostatně proč taky, neboť jak jste avizovala, stanovami se řídit nehodláte. Vystavení 42 nových předpisů je neskutečná práce, co by od Vás vlastníci za Vaši odměnu 25.000,– Kč/rok chtěli, že? A nedejbože zařizovat změnu u vlastníků, kteří platbu provádí prostřednictvím SIPA, předpisy doručit tj. bydlící vlastníky obejít, nebydlícím je zaslat poštou, provést změny v účetnictví.­............ Jen tak mimochodem, ta Vaše odměna je v čistém nebo hrubém?

Podle z jednoho stanovisek AK Klusák (kterým jste dokládala PČR Vaši péči „řádného hospodáře“) Vám vlastně takto vybrané příspěvky spadnou do „kapsy“ neboť se nevyúčtovávají a výbor s nimi může nakládat podle svého uvážení......­....... nebo se sakra mýlím?

Mrzout

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.