Právě stav, kdy laik nerozlišuje mezi revizí, servisním zásahem nebo kontrolou je to co dodavatelské firmy zneužívají. Počínaje plynárenskými a konče kominíky. Proč účtovat 600 za prohlídku komína, když si mohu říct o 2,5 litru za revizi, které se tak mzákazník domáhá? Vlastníci se mohou dohodnout na ledasčem. My třeba provádíme „hromadně“ servis plynových kotlů. Levněji to samozřejmě nevyjde (servisák potřebuje vydělat a litr je zákl. taxa), ale jeden důchodce t.j. já dostane klíče od těch co na jeho důchod makají a oběhne s ním byty těch co mají zájem (a typ kotle, který dotyčný umí servisovat). Každý si to samozřejmě platí ze svého. Jenže popisovaný případ je odlišný. Předsedkyně se považuje za ochránce lidstva a vnucuje vlastníkovi něco po čem jí nic není a tady ji radílci radí jej udat na policii nebo u plynařů. Ona nechce znát pravý stav věcí, ale jen si tady potvrdit, že udání je správně a k jejímu prospěchu.
Poslední komentáře