Písemná forma ujednání...
A tuhle znáte:
§1/4 zák.67/2013 „Veškerá ujednání podle tohoto zákona musí mít písemnou formu“
Uzavřel jsem ujednání s výborem ohledně výše plateb záloh (§4/1). Nyní je „nový“ výbor a ten tvrdí, že (1) je ON oprávněn mi určit výši záloh (a nikoli pouze společenství, jak tvrdím já dle znění §4/1) a (2) zpochybňuje a ignoruje platnost mého ujenání s předchozím výborem, protože údajně nebyla dodržena písemná forma.
K té „písemné formě“: když jsem si v minulosti „ujednal individuální výši záloh“ tak mi výbor zaslal emailem naskenovaný dokument s „ujednáním“ a jsou tam na něm vlastnoručně podepsáni oba tehdejší orgáni-SVJ a i razítko SVJ. Nynější orgán-SVJ ale tvrdí, že písemná forma může být pouze „listinná“ a přestože mám sken zjevně písemnosti, tvrdí že ten „písemnou formu“ z §1/4 nesplňuje. Návdavkem pak tvrdí, že zálohy neplatím podle předpisu, který podle mého zanikl právě uzavřením tohoto ujednání a vymáhají po mně výši záloh dle starého předpisu i s penálem. SVJ ujednání odmítlo zrušit, protože tvrdí, že co mám je neplatné a tedy to zrušit z jeho strany ani nejde.
Co si o tom myslíte a co byste činili Vy? Má SVJ pravdu? Je dokument – SCAN ujednání – který mám jen v elektronické podobě zaslané emailem nepodepsaným EP, platný nebo neplatný?
Poslední komentáře