Nevím, zda se násobí ale míním, že se ptáte nesmyslně.
Reklamaci podává příjemce (zástupce bytové jednotky) vůči poskytovateli (společenství za které jedná statutární orgán společenství). Pokud ji některý příjemce nepodá, zřejmě se vůči němu neuplatní ani důsledky plynoucí z reklamací jiných – alespoň takto mi to v r.2012 sdělil právník rozúčtovatele.
Osobně mi to neštymuje: podle mne je rozúčtování správné pro všechny nebo pro nikoho (tj. jeli rozúčtování plynoucí z jednoho vyúčtování vadné, je vadné pro každé další vyúčtování. je to prostě „spojitá nádoba“).
Sám u sebe si to vysvětlit umím: jde o technologii lží: zástupce rozúčtovatele, který si je vědom másla na své tupé arogantní odulé palici, mi per-huba nabídl, že když nebudu trvat na správném rozúčtování, na opravě svého vyúčtování a na předložení podkladů, že dostanu „prémii“ 10.000. Když jsem se té tlamy zeptal, zda těch 10.000 bude uhrazeno z příspěvků na správu domu nebo skutečně z účtu jednatele rozúčtovatele (externí firma), odulá tlama zakoulela bulvama a zaskřehotala, že jednání skončilo a že se sejdeme u soudu.
Na alespoň první známku že už bude soud (ani platební rozkázek není), čekám již 3-tím rokem. Snad se dočkám. Nejen soudu, ale i toho jak brilantně poskytovatel a jeho nohsledi (rozúčtovatel, právník, ..) prokáží pravdivost svých fabulací.
Poslední komentáře