Zde jde o nahlížení do podkladů společenství, které by mělo být dle selského rozumu možné v místě sídla společenství. Jak vůbec vlastníci (např. změna předpisu v evid. listu) a výbor vůbec se správcem 30 km od sídla společenství komunikují. Takto toho výbor se správcem moc nevyřídí a nezařídí. Jak u vás součinnost se správcem funguje ? Ve XXI. stol. si snad člověk nemusí pro vše dojet. Jak by vyřizoval svoje bytové záležitosti vlastník s trvalým bydlištěm a pobytem sice v Česku, ale třeba 30 km od sídla společenství ? Všichni vlastníci u vás domě bydlí v domě ? A když řešíte něco s dědictvím pole po babičce v Břeclavi (neřku-li po babičce rodem ze Slovenska), tak tam také musíte jet ? Snad víte, co chcete vidět (smlouvu na investiční akci, fakturu, stav účtu, stav příspěvků správy domu, dlužníky) ? Tak ať vám to správce naskenuje a pošle emailem ? Co vlastně k odsouhlasení hospodaření dostáváte, že nemáte to, co byste rádotřebujte ? Dle toho, co píšete, tak nedostáváte základní věci „náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování“.
Poslední komentáře