Vložil janica, 21. Únor 2017 - 22:50

Rozpočet předkládáme vlastníkům v tabulkové formě 3 – 5 stránek a odůvodnění u vybraných položek. Je tam uveden zůstatek z předchozího roku + předpokládané příjmy za rok a pak výdaje. Položky služby jsou rozdělené na teplo, SV, teplou vodu, elektřinu společných prostor a výtahu. Zvlášť jsou položky – odměny statutárům, pojištění, účetnictví, plánované revize, splátky úvěru, administrativní a technické potřeby, bankovní poplatky. Zvlášť jsou náklady na plánované akce v roce a jedna tabulka jsou akce, které se navrhují s předběžným rozpočtem, ale nejsou ještě schválené. Počítáme i s položkou reserva na nenadálé události. Nemáme správce a odpady si platí každý sám městu. Rozpočet je určitě dobrá věc, aspoň je přehled kolik je financí na účtě a za co se peníze vydávají.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.