Vložil MartinII, 24. Leden 2017 - 11:47

„bohužel vodoměry byly nově instalovány, takže nelze naúčtovat spotřebu dle předchozích odečtů“

Stejný problém je, když dojde na vodoměru k závadě (úmyslné či neúmyslné). Jak řešíte toto ?

Chcete říci, že výbor a účetní nemá archiv spotřeby ?

Tazatel předpokládá, že dosud nikdo tento problém neřešil a ani ho nenapadne hledat v diskusi. Zadejte „rozúčtování studené vody“, možná i „studená voda“. Můžete hledat (zkoušel jsem to) také „neumožnění odečtu“, „nezpřístupnění vodoměru“.

Najdete hodně rad. Jaké chcete další a lepší ? Budete mít zábavu na celý den.

Zkuste také www.tzb-info.cz a tam do „políčka“ fulltext zadat co vás trápí.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.