Já jednání s řemeslnými firmami pokládám za jednu z nejhorších činností mé práce. Nejlepší je , když máte havárii…díky špatné střeše Vám teče do bytů. Přizvete si firmu , která střechu projde. Poté se měsíc nic neděje. Poté Vás sami zkontaktují s tím , že vám oznámí , že střechu máte špatnou a že oni jsou tak hodní , že vám ji opraví. A že chtějí tolik a tolik.. a že jsou schopní nastoupit okamžitě. A teď odvoláváte další firmy , nikdo nemá čas , abyste dostal konkurenční nabídku , do bytů teče (nijak markantně , ale teče) a vy jste pod časovým tlakem. Opravit či neopravit? Pokud neopravíte a stav se zhorší , budou vám lidi nadávat , že jste měl opravit a cenu neřešit…no a pokud opravíte , dostanete se do střetu zase s jinou skupinou, která vám bude nadávat , že jste měl mít další nabídky a když jste tu opravu objednal…kdoví , kolik jste z toho měl bokem…
Poslední komentáře