Vložil JaVa, 20. Leden 2016 - 11:06

Veškeré práce na společném zařízení t.j.výměna odpadního svodu hradí SVJ, pokud není prokazatelně zdůvodněno,že to způsobil vlastník jednotky svým neodborným zásahem.Vybourání vyzděného přístupu k odpadům a uvedení do původního stavu jde samozřejmě za vlastníkem jednotky.K úhradě ze společných peněz by jste potřebovala 100% souhlas všech vlastníků v domě.Pokud Vám sám vlastník nevytvoří pracovní prostor pro likvidaci havarijního stavu, nechejte to udělat firmou a následnou fakturu mu dejte k proplacení s 5 denní lhůtou splatnosti!Veškerou komunikaci s vlastníkem veďte písemnou formou,vyhnete se tak případným nedorozuměním. JaVa

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.