Já jako vlastník, nemám s družstvem žádnou smlouvu o poskytování služeb. A jestliže družstvo ukončí svoji správu, kterou započne SO (já), pak odběratelem služeb přece přestává být správce, který skončil, a odběratelem se stává společenství (resp. zprostředkovatelem služeb vlastníkům), takže jako zprostředkovatel by společenství mělo sepsat nové smlouvy o službách.
-SV, TUV, teplo - na sídlišti máme dodavatele, není nic jednoduššího, než za nimi zajít a dát to dohromady
-elektřina spol. prostor, co je těžkého zajít na ČEZ a domluvit se s nima
-úklid je prováděn jednou osobou z vlastníků, s tou bude sepsána nová řádná smlouva
-rozúčtování SV, TUV, tepla, buď to budu dělat osobně (s místní teplárnou, která zde spravuje rozvody apod., dám dohromady koeficienty, o kterých usiluji v jiném vlákně) anebo se jen upraví stávající smlouva s Istou (mám zapůjčenou veškerou domovní dokumentaci od stávajícího předsedy samosprávy a tam jsem tuto smlouvu nenalezl)
-revize, opravy, udělám si v tom přehled, intervaly apod. a opět nevidím důvod, proč bych se o to nemohl starat.
Jediné, co potřebuji někomu svěřit je účetnictví a na to už mám několik nabídek z oslovených místních firem.
Jestliže se mám na to vykašlat a fungovat jen jako figurka, co bude někde zapsaná, ale fakticky za mě všechno bude dělat cizí firma, pak jsem desítky hodin zde strávil úplně zbytečně...
Jestliže je za veškeré tyto věci zodpovědno společenství, proč by se mělo automaticky všechno svěřovat správci? Myslím, že s trochou snahy si většinu zajistíme sami. S výměnou žárovek na autě taky nejezdím do servisu, vyměním si je sám a pokud budu mít nové auto, naučím si je měnit i na tom novém.
Poslední komentáře