Vložil Anonymous54321 (bez ověření), 29. Duben 2015 - 21:22

§ 8, odst. 1 zákona č. 67/2013 Sb. uvádí, že „…poskytovatel služeb je povinen do 5 měsíců po skončení zúčtovacího období doložit příjemci služeb náklady na jednotlivé služby…“ a spolu s § 7/3 Vyhl.372/2001 Sb. je vyúčtování TE podle Vyhl. 210/2011 Sb. takovým podkladem. SVJ jako odběratel ten dokument má a odmítne jej k nahlédnutí? Pokud jej nemá, má tedy kompetence takový dokument od dodavatele TE vyžadovat. Vždyť se jedná o nahlédnutí „do originálu faktury o nákladech na TE pro teplo a TV“. Smluvní správce takový požadavek odmítá, ale skutečná originál faktura má ještě přílohu č. 1 a č, 2, které správce odmítá k nahlédnutí a na těchto přílohách jsou právě stavy měřidel pro rozúčtování TE více účastníkům z jedné PST.A jakou mám jistotu, že pro náš dům abnormálně vysoká spotřeba v GJ a záhadně rozdílné ceny za 1 GJ spolu nesouvisí? Je to jako u ČEZU, Plynáren, Vodáren = tito dodavatelé také fakturují bez uvedení stavů měřidel? Smluvní správce spolu s výborem SVJ takové originály faktur jsou oprávněni zatajovat?Kromě nahlédnutí do originálů faktur smluvní správce a výbor SVJ odmítají poskytnout zcela běžné podklady ke kontrole vyúčtování a dělají obstrukce.Proč to dělají?Protože do nákladů za topení se dá leccos ukrýt?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.