Z příspěvku na správu (je to záloha)- odměny výboru, právnické
služby, administrativní náklady (papíry, poštovné, ..), žárovky,
zářivky, hasičské přístroje, opravy a stavební práce ve společných
prostorách, revize. To jsou ty finanční prostředky (NV 366/2013, platné od
1.1.2014). Myslím si, že i splátky úvěru a pojištění. Asi
záležitosti, které se týkají celého SVJ. Většinou je na měsíčním
předpisu uvedeno jako příspěvek na správu, fond oprav, dlouhodobá záloha
na investice, apod.
Pak jsou zálohy na úhradu ceny služeb pro jednotlivé vlastníky (výtah,
teplo, SV,TUV, …). V ročním vyúčtování pro vlastníka je přehled,
kolik zaplatil. U pevných plateb, kde je stanovena neměnná částka, je
záloha stejná jako náklady. U služeb je to jiné, tam je rozdíl.
Poslední komentáře