Vložil Josef Praks, 7. Duben 2015 - 7:01

Mluvíte-li o čachrování, měl jste vyúčtování služeb reklamovat v zákonné lhůtě, zejména když vám výbor odmítl nahlédnout do podkladů k rozúčtování a zkontrolovat tak správnost vyúčtování. Pokud jste vyúčtování nereklamoval, tak oč vám nyní jde? Kdyby vám odmítli přezkoumat podklady k rozúčtování nákladů, vařil by u soudu polévku ze sekyry výbor. Princip je chytnout ptáčky za křídlo hned, ne až, když už nic reklamovat nejde. Už vůbec nechápu vaše poznámky „co je chybné, není podstatné“ – podle mne je podstatné vždy zavčasu problém pojmenovat,pří­padnou chybu odstranit a poučit se z ní. Jen hlupák opakuje stále stejné chyby.

Jožin

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.