Vložil Jan Černý (bez ověření), 11. Březen 2015 - 23:06

Dobrý den,

Bylo by asi dobré vycházet z údajů které máte v technické specifikaci u podepsané smlouvy. Neviděl jsem tedy smlouvu firmy KONE, ale ostatní velké firmy to tam mívají. Pokud máte ve specifikaci označení stanic „S“ – „11“, tak to firma dodala správně a Vy budete muset tuto úpravu zaplatit. Jestli se jedná o chybu firmy a nereaguje na Vaše urgence, tak vadu písemně reklamujte. Dejte si ale pozor, pokud je podepsán předávací protokol na výtah „bez vad a nedodělků“, tak Vám tím nejspíš budou argumentovat a placení za úpravu se stejně nevyhnete.

Přeji hodně zdaru a brzké vyřešení problému!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.