výtah od fy KONE- výtahy
Zdravím – máme 2 roky nový výtah – ve dvou vchodech domů bytového družstva.Výtahy byly vestavěny – to je v pořádku, ale – co se týká popisu jízdy:
- jsme 12 patrový dům (v našem družstvu jsou domy 2)
- nemáme žádný suterén – je prostě 13 podlaží u obou domů.
Ale ve výtahu je přízemí – uvedeno jako SUTERÉN
- 1. PATRO JE UVEDENO TEPRVE JAKO PŘÍZEMÍ atd. až nahoru, takže ve výtahu je uvedeno 11 pater – ale máme jich 12 a žádný suterén nemáme.
Když byly výtahy nainstalovány místo původních – kde bylo hlášení a popis v pořádku – mluvila jsem s pracovníky KONE a slíbili opravu. DO DNES JE TO CHYBNĚ NAPSANÉ I NAMLUVENÉ.
Dotaz zní – jde s tím něco udělat – prostě to předělat aby to bylo inteligentně i pro stránce stavařské???????? Je to v P 4, Pavlíkova č. 2 a č.4.
Prosím o zprávu, kdyby šla oprava, byli by všichni rádi, nemuseli by návštěvám pořád vysvětlovat, že musí dolu sjed až do „suterénu“, místo do přízemí, protože to by byli teorve v 1. patře. Dobré ne!?!?!
Byli bychom moc rádi – všichni nájemníci – kdyby to pracovníci KONE-výtahy uznali a opravili.
Bohužel spousta firem dělajících jinak kvalitní výtahy dělá takovéto blbosti… Nic výjimečného na našem trhu.
Dobrý den,
Bylo by asi dobré vycházet z údajů které máte v technické specifikaci u podepsané smlouvy. Neviděl jsem tedy smlouvu firmy KONE, ale ostatní velké firmy to tam mívají. Pokud máte ve specifikaci označení stanic „S“ – „11“, tak to firma dodala správně a Vy budete muset tuto úpravu zaplatit. Jestli se jedná o chybu firmy a nereaguje na Vaše urgence, tak vadu písemně reklamujte. Dejte si ale pozor, pokud je podepsán předávací protokol na výtah „bez vad a nedodělků“, tak Vám tím nejspíš budou argumentovat a placení za úpravu se stejně nevyhnete.
Přeji hodně zdaru a brzké vyřešení problému!
Poslední komentáře