Vložil Neználek' (bez ověření), 24. Leden 2015 - 16:42

jsem po 7-měsících ve fázi „Déjà vu“ – po stížnosti jsem podal opakovaně dotaz jak je to se zabezpečením. Email na cuzk@cuzk.cz je opatovně bez odpovědi, ačkoli jde o email kde mají úředníci přijímat elektronická podání. Opakovaně budu podáva stížnost (asi za měsíc)

Pak zkusím Igora. Nicméně, tam je také problém. Jakoukoli stížnost berou jako „podnět“ a pokudpodáte jen „podnět“ nejste účastníkem řízení.

Určitě ještě napíšu, jak dále funguje zasílání z KN.

Neználek'

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.