zamítnutí reklamace vyúčtování služeb

Vložil MartiS (bez ověření), 30. Září 2014 - 12:49 ::

Dobrý den, chtěla jsem se poradit ohledně dalšího postupu reklamace vyúčtování služeb. Bydlíme v nájmu, vše řádně platíme. Letos přišlo vyúčtování za poslední 3 roky, kde bylo vedeno, že dlužíme za vodu a topení + 1 nájem. Podali jsem reklamaci s doložením o zaplacení všech uplynulých nájmů. Také jsme požádali o doplnění údajů na vyúčtování (cena vody + množství vody). Bylo nám odpovězeno, že spotřeba i náklady jsou vyšší, rozúčtování správné. Žádné doplnění ani doložení toho, co jsme žádali. Kam se můžeme teď obrátit o překontrolování? Máme zaplatit nebo se počítá neplatnost vyúčtování – aby jsme potom dostali peníze zpátky. Mockrát děkuji, Martina

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.