Vložil Pozorovatel, 29. Srpen 2014 - 16:37

Pane Petře, nula Kč za reklamu. Výhoda spočívá jen v tom, že jsme si nemuseli brát úvěr od banky (ušetřené úroky) a 50% jsme zaplatili hotově ze svého ( opět 1,3 mega) a 50% splácíme firmě měsíčně. To je celá výhoda. Žádné statisíce se nekonaly. Tady není Praha,ale malé okresní město. Pokud už firma dá za reklamu peníze, tak jednorázově do 30 000 Kč a šlus.A to navíc platí jen pro výtahy. Ostatní se muselo platit hotově. Evidentně se vyplácí německý způsob hospodaření. Žádné megalomanské zakázky,ale jednotlivé zakázky různým řemeslníkům přímo bez různých prostředníků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.