Vložil vari, 19. Květen 2014 - 10:45

Vážený anonyme, nejsem zaměstnán v žádné odečítací firmě (ani bych to nepovažoval za lukrativní byznys), jen rozporuji kategorické tvrzení, že odečítáním se žádná úspora nedosáhne. Kromě příkladů, které jsem uváděl, si můžete najít další, třeba pí PeDuPles na tomto portálu uváděla:

„Další, velmi čerstvý příklad – přišla velmi vysoká čtvrtletní faktura na vodu, neodůvodnitelná přirozeným nárůstem. Smluvní správce i výbor strávili hodiny a hodiny běháním po vchodech a zjišťováním, zda je všechno v pořádku. Napřed společné rozvody, pak byty. Výsledek? Protékal celé tři měsíce záchod v bytě, jehož majitelka odjela v červnu na chatu a vracet se bude v říjnu. Nebyl to první takovýto případ…“

Aby nedošlo k mýlce, netvrdím, že zmiňované nařízení je v pořádku a vše se má řešit uvalováním dalších povinností, zejména když cena těch měření překročí finanční úsporu. Na druhou stranu, kdyby detailní a aktuální informace o spotřebě byly standardem, věřím, že by se ušetřilo dost peněz, energie i sporů nad nečekaně vysokými fakturami.

Edit: Příklad dalších „pohádek“ máte zde: http://www.portalsvj.cz/…nim-vodomeru

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.