Vložil Misme, 2. Prosinec 2014 - 14:45

Paní Hano, já zase děkuji vám, že si uděláte čas a svěříte se, z čehož další zoufalci, jako např. já, mohou čerpat i tu praktickou zkušenost. S opravným individuálním vyúčtováním mám stejnou zkušenost jako vy. Vyhláška říká, že s opravou vyúčtování mají být seznámeni všichni koneční spotřebitelé v zúčtovací jednotce. Oprava znamená někomu ubrat nebo přidat tak, aby celkový balík zůstal zachován, tedy někomu jinému nutně musí být přidáno nebo ubráno. Jak se to dá provést jen jediným individuálním vyúčtováním se mi nepodařilo vymyslet.

K žádosti o přezkoumání vám poradím tolik, že písemnost by se měla zkoumat podle obsahu, slušné instituce to tak dělají. Dnes už mnohde slovo „reklamace“ nahrazují námitkou nebo podnětem a bez ohledu na název, řeší písemnost podle obsahu.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.