Vložil lake, 21. Leden 2014 - 8:34

Odpověď na položenou otázku najdete ve vaší smlouvě s dodavatelem vody.

Pokud je zjištěna systematická odchylka vodoměru, řeší se jak jsem napsal: korekcí náměru. Pokud je vodoměr prohlášen za nespolehlivý (opakovaná měření nedávají výsledky v rámci přípustného rozptylu), pak se odběr určí náhradním způsobem, který je ve Vaší smlouvě jistě uveden. Bývá to podle odběru za předcházející srovnatelné období. Nikdy podle budoucího odběru.

A protože jste v předcházejícím zúčtovacím období nereklamovali vadu vodoměru, je náměr za toto období platný a nezpochybnitelný. Je tedy zbytečné dnes tvrdit, že vyúčtování za předchozí období bylo rovněž vadné. K takovému tvrzení dodavatel nepřihlédne.

Na metrologický institut se obrátit můžete, ba i na presidentskou kancelář, ale je otázka je co tím vlastně chcete dosáhnout. Vodoměr je ve vlastnictví dodavatele a je věcí dodavatele, aby při reklamaci nechal provést jeho ověření na místě nebo ve zkušebně a prokázal Vám funkčnost vodoměru.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.