Vložil lake, 8. Květen 2013 - 19:42

Vodoměry jsou ve vlastnictví jednotlivých osob, jejich hromadná výměna byla službou, poskytnutou společenstvím každému z vlastníků jednotlivě. Každý tedy si měl uhradit veškeré své náklady (cena přístroje + montáž). Vy to správně označujete „přešlo do služeb“.

Jestliže nebyly náklady na službu takto rozúčtovány, pak můžete vůči SVJ reklamovat Vaše vyúčtování služeb jako nesprávné. K vyúčtování ovšem dochází po ukončení zúčtovacího období. Do té doby nelze pochopitelně reklamaci uplatnit.

Vzájemné započtení lze provést pouze mezi existujícími (dospělými) pohledávkami.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.