Vážená paní Malátná, polemiku zde vedu s Vaším panem ředitelem a veškerá tato diskuze není o tom, jestli Háleček je tak blbej, že neumí ani opsat specifický symbol (variabilní symbol i ostatní údaje byly v pořádku, chyba byla v tom, že jsem specifický symbol opomenul v přednastaveném příkazu opravit), ale o tom, jak se chová firma Halimedes k zákazníkovi. A pokud se domníváte, že chyba v platebním příkaze (byť je možné platbu z ostatních údajů i doprovodné korespondence identifikovat)je důvodem pro ukončení odběru a následné demontáži plynoměru (do týdne po oznámení, že jste neidentifikovali platbu a vracíte ji zpět), je to právě ta informace, kterou Vaši potenciální i současní zákazníci potřebují, aby si sami udělali názor. Jinak pokud se budeme bavit o chybách, těch na Vaší straně je více:
- Vyúčtování, které nebylo včas uhrazeno, jste nezaslali e-mailem, jak je výslovně uvedeno ve smlouvě a to zaslané poštou bohužel nebylo doručeno.
- Upomínku ani výpověď jste neposlali písemně, jak ukládají Vaše VOP, ale pouze elektronicky. Jelikož je Vaší smluvní stranou moje manželka a já byl v té době v zahraničí, tyto rozhodující doklady druhé smluvní straně nebyly vůbec doručeny.
Takže o chybách bych raději pomlčel. Když jsem se chtěl s panem Machem nějakým způsobem dohodnout, pouze mi oznámil, že je pro něj celá záležitost uzavřena a popřál mi hodně štěstí při výběru nového dodavatele plynu.
Poslední komentáře