„…děkuji za …“
- §7 je obtížně vynutitelný. Ale jistě žádejte jej… :|
- zkuste zvážit jaký postup zvolíte, až Vám SVJ odpoví že :
- všechno je v pořádku bez ohledu na to, že Vám materiál nedodalo nebo je zjevně vadný
- Vám oznámí, že „usnesení“ s postupem nemá a nikdy jej nemělo
- nebo že to je know-how správce
…a nadále má reklamaci za vyřízenou tj. neuznává ji za oprávněnou a proto ji zamítá.
„…doporučuji reklamovat vyúčtování jako neurčité a nepřezkoumatelné …“
- to sice můžete ale to je asi tak všechno. Máte li přeplatek bude Vám vyplacen a reklamace bude bez dalšího odmítnuta – s tím NIC neenaděláte než u soudu – ovšem to bude velmi obtížné. Máte li nedoplatek bude uhrazen z jakékoli Vaší nově příchozí platby, jelikož nepředpokládám že by jste posílal platby čistě „účelově“ tj. na stanovený účel. Takže to vemte v úvahu.
Neználek
Poslední komentáře