„…dle nové účetní je toto datum chybné a vlastníci mají mít vyúčtování splatné…“
- termín 31.7. plyne z §7/5
Nedoplatek a nebo přeplatek vyplývající z vyúčtování podle odstavce 2 písm. h) je splatný do 7 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období. Pokud byly uplatněny reklamace, které vlastník uznal, je konečný nedoplatek nebo přeplatek splatný nejdéle do 8 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období
tzn. že jde MAX dobu pro vyrovnání. Podle mého- §7/1 uvádí že Vyúčtování musí být do 4-kalend.měsíců
- §7/2/i předepisuje minimální dobu pro reklamace 21 dní
- pokud tedy nebudou reklamace – není důvod aby vyrovnání nemohlo být do konce května – Váš bývalý předseda se tedy choval maximálně korektně a vstřícně.
Pokud „účetní“ nemá zkušenosti než ty školní tak ji vyhoďte.
- uvedené se týká pouze rozúčtování TUV a TEP. Ostatní služby jsou splatné dle Vašich odsouhlasených pravidel. A pakliže je nemáte pak ihned po výzvě. To zřejmě nenapadáte.
☻/
/▌ Neználek
/ \
Poslední komentáře