Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 8. Květen 2012 - 19:38

tomu co následuje se nazývá cashflow. Vy ho neumíte ??… fixní náklady se kterými můžete počítat – protože je znáte nebo můžete znát:

  1. úvěr (který si bere SVJ na sebe tak aby „jistilo“ platební morálku neplatičů)
  2. příslušný měsíční podíl za energie (dodávka vody, tepla)
  3. paušál na výtah (společná elektřina; náklady za měsíční revize)
  4. náklad za m2 na usnesenou akci (třeba zateplení) za 2 roky
  5. náklad měsíční na správce a na odměny výboru
  6. náklad na pojištění (ze kterého pravděpodobně nic nebude, protože pojišťovna se logicky zeptá co se učinilo pro předejití vzniku škody)

…vyjmenujte možné závady popř. větší havarijné stavy…

  1. náklad pro zajištění plynulosti dodávek služeb za neplatiče (v SVJ jich my máme kolem 12%)
  2. praskne hlavní přívod vody (na který 3-roky poukazoval „prudič“ že je rezavý a volně přístupný)
  3. nezjištěný lump vysklí pomocí speciální .MP3 celo-skleněnou výplň šachty výtahu
  4. nezjištěný lump který vykrade některé požární skříně (o nichž si vlastníci myslí že nejsou jejich)
  5. nějaký debil „vybagruje“ vchod SVJ autem (protože byl ožralý)

Je to pro Vás dost TAXATIVNĚ ??? Myslím že pokud bude vlastníkovi předloženo že za tyto schválené budoucí náklady byly vynaloženy jeho „příspěvky na správu“ – nemůže říct relevantně proti ani béééé. Avšak pokud tento nebo podobný přehled nemá a jen mu je drze odseknuto že se náklady nevúčtovávají a že o způsobu rozhoduje podle svého „panstvo“ z výboru – pak tvrdím, že jiná cesta – než ta kterou jsem již minule popsal – není v tomto životě dosažitelná.

:)) kuk

Neználek

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.