„…vždy tam byla asi 14-denní lhůta na reklamace…“
- podle „§ 7 odst. 2 písm. i) vyhlášky č. 372/2001 Sb.“ je min.21 dní
- pokud Vyúčtování neobsahuje údaje dle „§ 7 odst. 2 vyhlášky č. 372/2001 Sb.“ nelze spekulovat o „vyúčtování“ neboť „vyúčtování“ tyto náležitosti SPLŇUJE. Cokoli je nesplňuje – není Vyúčtování.
- zda jde o „platné Vyúčtování“ – osvědčuje označení papíru/dokumentu stvrzeného dle §9/13 ZoVB (obsah předaných materiálů nemusí být srozumitelný – jde jen o to aby z něj bylo možné odvodit právní odpovědnost). Jen takový dokument pak lze úspěšně napadat pro „nesrozumitelnost“ nebo „nesprávnost“ a tedy „nesplatnost“ jakékoli tvrzeného dluhu.
„…Správce nám na schůzce poveděl, že nějakou „metodiku“ na výpočet v písemné formě ani nemá…“
- držte se zákonů a předaných materiálů. S těmito materiály se po jistých obtížích (=vlastní pochopení problematiky nebo za pomoci nebo skrze pomoc najatého odborníka) dostanete k výsledku. Pokud nebude tento výsledek shodný s údaji předkládanými Vám od SVJ – nebudete prostě dluh akceptovat. Zálohy na služby platit nemusíte – je to sice pro SVJ nepříjemné, ale žádné „zuby“ na Vás nemá. Proto je buď přestaňte platit nebo je alespoň upravte ze své strany tak aby Vám nedoplatky pro fiskální Vyúčtování nevznikaly.
- pokud se rozhodnete je pouze „upravit“ – jak to udělat najdete ve Vašich usneseních a pokud tam ne – nejsou stanoveny a tedy je zase NEMUSÍTE platit
- co Správce „má/nemá“ – Vás nemusí zajímat
Neználek
Poslední komentáře