Problémy s výtahy KONE

Vložil ivous, 10. Únor 2010 - 14:33 ::

Dobrý den, V našem 3 roky starém bytovém domě máme instalovaný výtah Kone. Od začátku jsou s ním drobné technické problémy následujícího typu.

  • zářivky často praskají
  • špatně hlásí stanice, přičemž vizuální indikace je v pořádku

Při poslední inspekci bylo servisní firmou zjištěno že nefunguje obousměrná komunikace v kleci. Naší správcovskou firmou mi bylo naznačeno, že stejný problém se vyskytl v dalších domech.

Oprava přijde na cca 10000,–.

Mám podezření, že je ve výtahu špatná elektroinstalace. Pokud máte podobné problémy s výtahy Kone, prosím o Váš komentář.

S pozdravem, Císař

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Ladis z Prahy (bez ověření), 3. Květen 2022 - 13:53

    Já tedy osobně firmu KONE doporučit nemohu. Máme v SVJ dva výtahy s nosností 320 Kg a oba mají 3 stanice. Provoz výtahu nepočítám. Servis od KONE za posledních 7 let vyjde průměrně na 108tis/rok za oba výtahy. Jen pro informaci výměna brzd 250tis s DPH na oba, Výměna měniče 170tis s DPH na jeden.

    Výtah šlape, ale zdvih nás vyjde cca na 110 Kč.

    Vložil Fredyraider, 6. Leden 2020 - 10:13

    Dobrý den, pročítám si vaše příspěvky ohledně servisu a problémy se servisem u společnosti Kohne. Pominu-li pozitivní hodnocení, které nemá cenu vypisovat, jednoduše kde problém není se nikdo na kladné hodnocení neptá, vyplývá z toho lokální situace servisních techniků. v Plzni problémy nejsou v Brně jsou problémy pořád atd. Naše zkušenost s Kohne je negativní proto hledám portál diskuzí k tomuto problému. Frekvenční měnič. Výtah se zastavil a na měniči signalizuje porucha desky. Jako technik elektro nejsem schopen zjistit kde je ta příčina, pouze můžu tápat v softwérové chybě nebo komunikační problém mezi kabinou a měničem. Stačí nahrát nový sofwtvare a je klid. Jenže technik z Kohne přijde a řekne, že je měnič vyzkratovaný tedy se kupuje nový měnič. Takový laxní způsob jednání servisních techniků ve firmě Kohne je vskutku nehorázný. A to nemluvím o výpisu použitého materiálu při výměně nosný lan. V zápisu nosné lana 1ks není nic jiného uvedené a pojišťovna vám takový papír poskládá do vlaštovky a pustí z okna. Nabízí se jiná firma která je schopna převzít veškerou servisní zodpovědnost včetně pravidelných revizí za Kohne????

    Vložil BD722, 26. Červen 2019 - 14:29

    Výtah v provozu 9 let, půl roku po záruce výměna frekvenčního měniče, nyní po revizi nutno vyměnit některé díly, nabídka mi vyrazila lehce dech… Výměna nosných lan – 50 tis. Kč materiál, 15.600,– Kč práce, výměna převáděcích kladek 4 ks – mat. 27 tis. Kč, práce přes 10 tis. Kč, sada vodicích čelistí kabiny 7.500 + 3.900 Kč a záložní baterie 1.125,– + 325,–

    • dohromady 116.600,– Kč bez DPH…

    Lana byla již jednou měněna v záruce, takže se mohu domnívat, že cca každých 6 let proběhne výměna lan za cirka 70 tisíc i s prací. Jak dlouho vydrží frekvenční měnič je ve hvězdách, jede tam už tři roky. Dnes proběhla celodopolední oprava, zamaštěná brzda (asi od těch mastných lan, která musíme vyměnit…), výtah se mnou v noci pomalu sjel až na koncové dorazy a bylo vymalováno. Zatížili jsme jej asi 270 kg a brzda to neudržela (deklarovaná nosnost 400 kg). Jaký celkový dojem asi z takového výtahu můžeme mít? Pod „BD722“ si můžete dohledat mé další dva příspěvky k výtahu KONE. Je fakt, že na servisní techniky si nemůžu stěžovat, ale firma jako taková mne rozhodně nepřesvědčila o férovém jednání, co se cen náhradních dílů a oprav týká…

    M. Mašek, Bytové družstvo 722, Praha 4

    Vložil Jiří Vrtal (bez ověření), 21. Leden 2021 - 8:55

    Vážený pane Mašku, jsem předsedou SVJ v Olomouci a máme problém s frekvenčním měničem výtahu KONE Monospace. Měnič odešel krátce po 7-mi leté záruce, která vypršela v říjnu 2020. Cenová nabídka od firmy Kone na výměnu činí 190.000,– bez DPH. Můžete mi prosím sdělit jak dopadla výměna měniče u Vašeho bytového družstva? Někde ve starším příspěvku jste uváděl, že jste obdrželi výrazně levnější nabídku na výměnu tohoto vadného dílu. Moc Vám děkuji za případnou odpověď.

    J.Vrtal, Předseda SVJ Olomouc

    Vložil F.Holoubek (bez ověření), 4. Září 2019 - 15:19

    Výtah v provozu od 10/2008, 01/2013 výměna frekvenčního měniče, v rámci prodloužené záruky zdarma, avšak několik dnů mimo provoz. Dne 03.09.2019 opět odešel frekvenční měnič, dne 04.09.2019 jsme obdrželi nabídku na výměnu, nabídková cena 148.768,95 Kč bez DPH, práce 3.960 Kč bez DPH. Udělena sleva z celkové ceny 36.768,95 Kč bez DPH, takže celková cena včetně montáže vychází na 115.960 Kč bez DPH, tedy s 15% DPH 133.354 Kč, což je cena závratná. Na webu Alibaba.com nalezen potřebný frekvenční měnič za částku 1.600 dolarů bez DPH předpokládám což při přepočtu na Kč činí v současné době 37.872 Kč bez DPH. Samozřejmě něco bude stát doprava cca 200 dolarů, ale stále jsme velmi daleko od nabídkové ceny KONE. Jejich přístup je zcela amorální, zejména když uvážíme, že tento měnič má výdrž cca 5–6 let. Skutečně tato nabídka je zcela mimo rozumné chápání. Řešením je vzhledem k tomu, že výtah je již mimo záruku, řešit výměnu k rychlému zprovoznění vlastními silami a současně zvážit další platnost Smlouvy o servisu výtahu. Pokud se týká servisních techniků, tak těm patří jen velký dík, že jsou schopni v takovémto prostředí pracovat, nikdy jsme s nimi neměli žádný problém. Opravili vše v krátké době ke spokojenosti obyvatel domu. F. Holoubek BD Praha 5 Stodůlky

    Vložil Lukas slaby (bez ověření), 16. Leden 2019 - 9:00

    Mame od kone vytah zhruba půl roku od kolaudace. Vytah má 2 az 3 poruchy týdne.zastaví se v patře a neustále se otvírá a zavírá až přestane jezdit úplně. Když vypadne proud tak už se nerozjede. Tlačítka nereagují tak jak mají. Nemyslím si ze je to chyba výrobce ale firmy která dělala montáž. Bydlíme v 6. PAtře a zena musí s tříletým synem a miminkem v kocaru chodit pěšky. Když zavolám servis tak vytah zprovozní ale nespraví závady které se neustále opakují. 1.5 milionů STAL a je to spíš pritez než pomoc.

    Vložil radek13, 9. Září 2017 - 17:56

    Asi jste jedna z vyjímek že máte tak časté poruchy s výtahem, to se může stát u každého výrobku. Máme v domě výtah od KONE už 6 let a za tu dobu se výtah porouchal jen jednou ale to k nám hned dorazili technici a rychle výtah opravili. U žárovek se dá předpokládat že budou praskat častěji jestli výtah při nečinnosti zhasíná světlo a pak se při každém přivolání zase rozsvítí.

    Vložil PetrK87 (bez ověření), 1. Prosinec 2017 - 10:42

    My jsme s výtahem kone taky nikdy neměli problém a už dlouho jsem přesvědčený že se jedná o solidní firmu. překvapuje mě proto když čtu nějaké negativní hodnocení, ale asi se občas stane…

    Vložil AnetaL (bez ověření), 19. Prosinec 2017 - 13:43

    To víte občas jsou lidi nároční a vadím jim kde co… jede to pomalu, jede moc rychle a pak aby si z toho člověk vybral. mě ke spokojenosti stačí aby výtah fungoval tak jak má – nekazil se když v něm někdo jede. Tuhle podmínku kone zcela splňuje, alespoň podle mých zkušeností.

    Vložil Honzaš (bez ověření), 23. Srpen 2017 - 6:46

    My jsme podepsali dodávku na výtah od KONE minulý měsíc. Byli jsme se podívat v jiném domě a mluvili s předsedou SVJ – byli s KONE spokojení. Měli jsme ještě další 2 konkurenční nabídky. Kone nebylo nejlevnější, ale nabídli nám největší kabinu. Komunikace s nimi je zatím výborná. Výtah se má montovat začátkem příštího roku. Pak napíšu postřehy z montáže a provozu.

    Vložil Petr Gašparík (bez ověření), 11. Červen 2020 - 19:06

    Dobrý den, tak jak to dopadlo? Vydrželo počáteční nadšení?

    Jsme ve stejné situaci jako Vy před těmi 3 lety, takže proto se ptám.

    Děkuji předem! s pozdravem Petr Gašparík SVD 956 v PRaze-Bubenči

    Vložil Tomáš Vratný (bez ověření), 7. Srpen 2017 - 12:23

    Právě řešíme s KONE rekonstrukci výtahu v našem bytovém domě. A zatím jsem velmi spokojen s jejich komunikací. Žádný mail nezůstane bez reakce, vše vysvětlili, poradili to nej řešení… Věřím, že i rekonstrukce proběhne v naprostém pořádku a že nezklamou.

    Vložil Aleš Svoboda (bez ověření), 19. Červen 2017 - 13:50

    Právě nám v domě namontovali výtah KONE. Sice ho využíváme teprve krátce, ale jsme moc spokojení. Je tichý, pohodlný a pěkně designově provedený. KONE splnilo všechny body smlouvy do puntíku a hlavně v termínu. Mám kamaráda předsedu a u něj v domě vsadili na konkurenci a výtah nemají dodnes. Je to už dva měsíce po termínu, kdy měl být výtah už v provozu.

    Vložil Aleš Přikryl (bez ověření), 8. Červen 2017 - 14:22

    Dobrý den, také se přidávám. S výtahy KONE zatím nejsou žádné problémy, od té doby co ho máme nově v domě, tak nebyl žadný problém a to už je tak 7 let. Takže spokojenost na místě.

    Vložil Jakub Chromák (bez ověření), 23. Květen 2017 - 13:24

    V domě máme KONE výtah cca půl roku. Šlape jak hodinky takže zatím si ho všichni nájemníci pochvalují. Snad bude vše bezproblémové i nadále.

    Vložil Milan Mynář (bez ověření), 22. Květen 2017 - 10:02

    Hezký den, přestěhoval jsem se do nového panelového domu cca před rokem. Bydlím až v 5 patře, takže pěšky rozhodně nechodím. V domě máme výtahy Kone a nemám s nimi problém, od té doby co jsem se nastěhoval, tak jsem se mi nestal ani jsem nezaznamenal žádný problém. Takže za sebe mohu říct, že ok.

    Vložil Eerik (bez ověření), 9. Březen 2017 - 12:54

    Bydlím ted v novém bytě a máme tam Kone a já jsem spokojený. Výtah je čistý, prostorný, hezký, tichý…Nevím na co bych si měl stěžovat.

    Vložil Natálie Mojmírová (bez ověření), 19. Květen 2017 - 14:29

    Minulý měsíc nám v bytovém domě namontovali nový výtah KONE. Jezdí se nám s ním krásně a zatím je vše bez jediné chybičky.

    Vložil Krákor (bez ověření), 9. Březen 2017 - 12:58

    Máme taky Kone, nechápu proč si tady všichni stěžují a brblají, nám to už jezdí cca 7 let.

    Vložil Udyrurhfjhchchcjfjf (bez ověření), 21. Červenec 2024 - 21:58

    Pockejte kým ho budete môcť 9 nám cestou
    dolu tak trasl jak kdyby ste šli raketou plus kým se dvere otevri to trvá 10 sekund

    Vložil Karel K. (bez ověření), 24. Únor 2017 - 14:46

    Hezký den, hledal jsem nějaké informace o dalších výtazích Kone a byl jsem docela v šoku, co jsem se dočetl. Já mám s těmito výtahy zkušenost a vždycky vše šlapalo tak, jak má. Udivuje mě, že je tady tolik negativních komentářů.

    Vložil Pozorovatel, 1. Březen 2017 - 21:03

    Já mám zkušenost jen dobrou. Máme je nyní 3 roky.

    Vložil VN (bez ověření), 9. Březen 2017 - 13:03

    kámoš měl bavoráka a po skončení jeho záruky do něj musel napumpovat asi 80 litrů do oprav. Holt i mistr tesař se někdy utne a práce se mu nepovede..

    Vložil Pavel Vereš (bez ověření), 13. Říjen 2016 - 8:05

    Ještě jsem zapomněl na jednu věc, která přímo čiší z předchozích komentářů. Na každý negativní článek se vyrojí několik velmi příznivých. Přiznejte se KOŇÁCI, kolik z vás se zde snažíte zachránit vaše průsery a snažíte se falešným komentářem zde vše napravit.

    Tuto informaci mám od servisáka KONE, který se podílel na výměně měniče a klel u toho, že ho bylo slyšet až v přízemí. I takto se člověk dozví, že máte vadných už NĚKOLIK TISÍC měničů. I vašim servisáklům je to už nepříjemné.

    Já bych si značku auta koupil, které přizná vadný díl, protože je DŮVĚRYHODNÁ. Ale to by ve vedení Kone museli mít „koule“, aby přiznali barvu a stali se tak důvěryhodnými.

    Vložil Anonymous584 (bez ověření), 28. Srpen 2017 - 15:08

    Menili menic i u nas u Otisu. Ted mame o prd vetsi od VOTO a zatim to vypada na solidni hluk, postavit motor s prevodovkou na kozu se silenybloky asi neni nejlesi konstrukcni reseni. (Motor delaji opaleni krajani z Italie)

    Vložil Pozorovatel, 4. Březen 2017 - 22:24

    Nenapadlo Vás, že to jsou spokojení uživatelé výtahu Kone? Vy jste jak media, když má někdo jiný názor, tak je to rusofil.

    Vložil Pavel Vereš (bez ověření), 13. Říjen 2016 - 7:49

    Lidi, co tu plácáte za kraviny ! Každý typ domu má jiný výtah, každý má jiné potřeby, existují normy, které se musí dodržovat, dělají se zkoušky na výtazích. Blábol, že lepší je modernizace za 200 000 Kč než vyměnit výtah celý, je jako kdyby jste doporučili vyměnit volant, když je vyosené kolo … Je to dům od domu jiné .. My máme výtah od českého výrobce a poruchovost cca 1 za 2 roky. Brácha má výtah od KONE a už 2× měnili měnič, což je nejdražší součástka na výtahu – a zajímavé, že odešel pár týdnů po záruce. A 100 000 Kč pravidelně vyhodit bych nechtěl. Zjišťovali jsme ve F.Místku u kolegů jak je to jinde, a jeden dům se 4 vchody měnil měniče všechny a to ne jednou. Firma KONE o problémech ví, ale místo aby se postavili k problému čelem a vyměnili je, jako to třeba dělají automobilky, postavili na tom svůj byznys a drze je zákazníkům prodávají. Teprve až uděláte kravál, tak vám cenu podstatně sníží. A tak je to i s jinými typy výtahů,pro změnu u rodičů v Ostravě, kde třeba hluk překračuje únosnou mez, protože mají v šachtě tolik kladek a km lan, že … Máme českou firmu a bez problémů, kdyby jsme měnili měnič, dáme za něj cca 25000 Kč – zjištěno. U KONE třeba i 200 000 Kč.

    A s cenou servisu plácáte teké!! Záleží na úkonech, které po firmě chcete. My za maximální rozsah u české firmy platíme 690 Kč. Brácha a otec u KONE za rozsah menší – bez zkoušek a bez prohlídek a bez čištění šachty 1000 Kč.

    Takže přeji spokojenost s KONE. Pavel

    Vložil BD722, 26. Srpen 2016 - 12:38

    Výtah instalován před 6 lety v rámci celkové rekonstrukce a zateplení objektu. Stavební firma neplatila subdodavateli KONE za výtah, takže provozuschopný výtah byl přes tři měsíce zneprovozněn, než se to nějak dohodlo, vzali si nás jako „rukojmí“ a šlapali jsme pěšky. Provoz výtahu vcelku v normě, drobné závady – nějaké čidlo a podobně řešeny relativně včas, něco v rámci záruky, něco jsme platili řádově do několika tisíc Kč. Po 4 letech provozu výměna tacha, nabídka za 20 tisíc Kč, když jsme zdokladovali, že jsme ještě v záruce, výměna zdarma. Po celou dobu provozu hlavní problém – většinou při rychlém nástupu dvou osob těsně za sebou – kabina se „propadla“ asi o 15 cm (šok pro toho, kdo to zažil poprvé), potom pár „otřesů a klepání“ kabiny, pak se dotáhla na správnou úroveň. Hlášeno nesčetněkrát na dispečink, bez výsledku, v záruce kvůli tomu měnili lana, že je to prokluz mastných lan – výsledek žádný. Minulý rok to snad dořešili úpravou nastavení časování a protiproudu, jak mi pak řekl náš technik KONE. Nyní zkolaboval po 6 letech provozu frekvenční měnič. 1. nabídka KONE na opravu byla 140 tisíc Kč bez DPH, po naší negativní odezvě druhá „po slevě“ je 98 tisíc Kč bez DPH. Jenže nabídka od konkurenční firmy činí 58 tisíc Kč bez DPH. To je značný rozdíl a tak to teď aktuálně řešíme, už chodíme třetí týden pěšky… Nechceme se nechat „oškubat“ od KONE, ale nechceme ani narazit na repasi nebo „čínu“ od konkurence. Je to dilema, až to rozsekneme, napíšu sem další zkušenosti…

    Bytové družstvo 722, Praha 4

    Vložil Milan Chalupa (bez ověření), 11. Září 2016 - 20:21

    Nabízím opravu výtahu firmy Koně výměna frekvenčního měniče od 55 tisíc kontakt 722515292 s P­ozdravem Chalupa

    Vložil Prochazka Pavel (bez ověření), 2. Září 2016 - 12:38

    Jsem v podobné situaci Můžete mi prsím sdělit kontakt na konkurenční firmu od KOne,která umí měnič za 58 tisíc??

    děkuji za info

    Prochazka pavel

    Vložil x (bez ověření), 26. Srpen 2016 - 16:25

    Dobrý den, zkuste se techniků v KONE zeptat, co bylo příčinou, že Vám odešel frekvenční měnič. Někdy to může být přepětím v síti a pokud jste na toto připojištěni, opravu by uhradila pojišťovna.

    Vložil Fredyraider, 6. Leden 2020 - 9:56

    Dobrý den, tuto závadu (konkrétně přepětí v síti) nikdo z techniků Kohne neřekne. Na tohle nemají kapacity.

    Vložil Emil Holan (bez ověření), 1. Březen 2017 - 15:19

    Přesně to se stalo nám, odešel měnič a důvod závady? Bylo zjištěno přepětí v síti. Holt to se někdy stane. Přijeli ze servisu KONE, vyměnili a zas to šlape.

    Vložil BD722, 1. Září 2016 - 19:03

    Dobrý den, bohužel, připojištěni na přepětí nejsme a docela by mne zajímalo, jak se takové přepětí dokazuje… Nicméně výtah je servisem KONE opraven, máme nový měnič typu KDL. Někdo tady v diskuzi s ním má rovněž problém, takže uvidíme, jak dlouho vydrží. Záruka je 24 měsíců. Dotazy u konkurenčních servisních techniků mi bylo sděleno, že původní měnič od KONE vydrží maximálně tak 6 let, takže asi nám skutečně odešel „na stáří“… Vysoce pravděpodobná spekulace je, že měniče se staví jako většina elektroniky z levných součástek tak, aby pokud možno vydržely po dobu záruky. Z komentářů zde vyplývá, že střední doba poruchy má docela slušný rozptyl, asi podle toho, kde, kdo a z čeho daný měnič vyrobil… Vadný měnič mi prozkoumá šikovný človíček, co se měniči zabývá a jsem zvědav, zda něco zjistí. Opět sem přidám zprávu.

    Bytové družstvo 722, Praha 4

    Vložil Anonymous3738 (bez ověření), 28. Srpen 2017 - 15:11

    Dokazuje se snadno :-) pojistovny o tom vi z elektraren. Nebo podle bouřek v okolí

    Vložil Vít Novotný (bez ověření), 8. Červen 2016 - 10:29

    V našem domě máme výtah KONE již pátým rokem, vše funguje zatím na jedničku, takže snad si ani s postupem času firma reputaci nezkazí.

    Vložil Lukáš_12 (bez ověření), 30. Leden 2017 - 14:54

    Dobrý den, také máme dobré zkušenosti s výtahy Kone, je to česká značka, ale na světové úrovni!

    Vložil Stenlye (bez ověření), 14. Březen 2018 - 22:06

    Děláte si srandu, nebo vám to někdo nakecal. https://cz.kompass.com/…-s/cz008862/ Opravdu nejlepší česk firma řízená z Finska. To je jako Auto Škoda Mladá Boleslav řízená z CCCP. Než něco napíšeš, tak si to ověř.

    Vložil Anonymka (bez ověření), 1. Březen 2017 - 15:16

    My máme výtah KONE v bytovém domě a v pohodě. A v práci máme jejich eskalátor – dělám v jednom nejmenovaném obchodním centru. A zrovna nedávno jsem řešila s KONE servis toho eskalátoru a musím říct, že tak ochotné servisáky jsem ještě nezažila.

    Vložil M. Mašek (bez ověření), 26. Červen 2019 - 13:47

    Ale ano, na servisní techniky si opravdu nemohu stěžovat, jsou ochotní, spolupráce s nimi je ukázková. Ale vázne to někde „nahoře“, nabídky na výměny dražších dílů po záruce se po prozkoumání jeví dosti předražené…

    Vložil Fredyraider, 6. Leden 2020 - 10:25

    Ano, je tomu tak. Díly jsou příliš drahé předražené, ochota servisních techniků dělat svou práci nemá s tím nic společné krom toho, že se jejich práce zaplatí dvakrát. jednou zákazník a podruhé nasazená cena dílů.

    Vložil P_V (bez ověření), 26. Červen 2019 - 21:42

    Ano, na aliexpresu ty díly povětšinou najdete za čtvrtinové ceny. Ale záruku, že to po namontování s lidma nespadne, vám na to Číňan nedá…

    Vložil Michaela Chrobáková (bez ověření), 19. Květen 2017 - 14:39

    My ve firmě máme taky výtahy a eskalátory KONE a taky máme jejich výtah u nás v domě. Necháváme pravidelně servisovat – chlapi přijedou, zkontrolují a nemuseli jsme nikdy řešit žádnou poruchu.

    Vložil HonzaRetych (bez ověření), 2. Březen 2016 - 8:30

    Také máme v baráku výtah KONE a od začátku šlape jako hodinky. Nikdy jsme podobné problémy nemuseli řešit, a to ho už máme deset let. Nevím, jak to, že zrovna u vás je tento problém, my jsme ale byli vždy maximálně spokojeni. Drobné opravičky vyšly vždy jen do pár tisíc (ani ne deset tisíc), technici byli vždy velmi šikovní a ochotní a nikdy fakt nebyl s ničím problém.

    Vložil JaroslavS. (bez ověření), 30. Leden 2017 - 15:05

    Já jsem byl až překvapený když jsem se dozvěděl, že výtahy Kone jsou dokonce až ve Velké Británii. V mrakodrapu The Sharp :-O zlatá česká práce. :)

    Vložil kone.fi (bez ověření), 25. Únor 2021 - 12:09

    „zlatá česká práce“

    Hissin asentaminen lisää kiinteistön arvoa, tekee rakennuksesta kiinnostavamman potentiaalisille ostajille ja vuokralaisille sekä parantaa esteettömyyttä merkittävästi.

    kone.fi

    Vložil A (bez ověření), 25. Únor 2021 - 12:02

    Prosím vás Kone není česká firma,co to melete

    Vložil Justitianus, 25. Únor 2021 - 12:22

    Pane A, na této a podobných diskusích je vidět mozková úroveň českých diskutérů. Oni nejsou schopni rozeznat výrobce výtahu od české servisní či montážní firmy, která ty výrobky montuje a opravuje.

    Stejně tak v nekonečné diskusi o plastových oknech si diskutéři stabilně pletou výrobce okenních profilů s výrobcem oken, a s českou montážní firmou která jim ta okna zabudovala.

    Na jiném serveru jsou v diskusi desítky příspěvků na téma jakési společnosti MM Reality. Všem diskutujícím ušlo, že makléř/ka se kterým/kterou se setkali pracuje na živnostenský list. Veškeré pochvaly i stížnosti na MM Reality jsou tedy o ničem. Prostě natrefili na konkrétní osobu – na schopného či neschopného nebo všeho schopného živnostníka, který má na dveřích cedulku MM Reality.

    Justitianus

    Vložil Kamil Benko (bez ověření), 3. Březen 2016 - 9:56

    Taky máme v baráku dobrou zkušenost s KONE. Jako jo, jednou přijeli strašně pozdě, že už jsme to za tu dobu mohli mít opravené dvakrát, ale to prý byla nějaká pohotovost. Jinak ale vždycky přijeli do chvilky, vše dobře opravili, že to pak vydrželo dalších několik let a nikdy nebyl problém ani s cenou jejich služeb. Za naše družstvo můžu říct, že jsme spokojeni.

    Vložil Sabina Čechová (bez ověření), 4. Březen 2016 - 10:30

    Podle je KONE jedna z nejlepších firem na výtahy a eskalátory v Česku. Žádná jiná to podle mě neumí tak dobře. Vím, že s nima může být spousta lidí nespokojená, ale to jen proto, že mají přemrštěné požadavky, které by nikdo na světě nedokázal splnit. Podle mě KONE ale prostě špička!

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".