Odečty vodoměrů
Dobrý den, v červnu tohoto roku u nás prováděli odečty vodoměrů, nebyl jsem doma, od domovnice mi bylo řečeno, že bude druhý termín… ne druhý termín odečtů nebyl, psal jsem sám firmě co odečty prováděla a uplně bez reakce… už je to dva měsíce, nevím kam jít, komu už napsat, každý se** i na odepsání čehokoliv, co byste mi poradili?
„…nevím kam jít, komu už napsat, každý se** …“
Pokud jde jen o orientační, pak na tu událost také se**e. Pokud o rozúčtovací, bylo by dobré abyste měl prokazatelné to obeslání… ale jen v tom případě, že Vás tak vaše stanovy úkolují. Jinak máte komunikovat s Vaším SVJ tzn. jeho jeho zástupcům oznámit Vaše trápeníčko trápení. Pak byste byl „z obliga“ a mohl spokojeně pochrupávat :)
Odečet, není-li prováděn dálkově firmou, zajišťuje a odpovídá SVJ (ale nepíšete co jste, jaká domovnice?).
vlastníku správci a vlastníku bytu, nejlépe mailem s přílohou fotky číselníku, kde je čitelný stav a číslo vodoměru. Nikdo Vám nemusí potvrzovat příjem. Po přijetí ročního vyúčtování si zkontrolujete zda byl akceptován Vámi oznámený stav. Pokud ne můžete reklamovat a důkazem je mail. který si uložíte do archivu. Pokud byl použit odhad vyšší než je skutečný tsav je zbytečné reklamovat. Při dalším odečtu se stav srovná a drobně na tom vyděláte, protože ceny vody jsou jen jedním směrem.
Předpokládám, že píšete o podružných vodoměrech. Když jste psal firmě, která prováděla odečet, měl jste jim poslat hlavně stavy vodoměrů a datum samoodečtu. Ostatní problémy je nezajímají. Jsou dovolené, možná na Vás zapomněli. Nic vážného se neděje. Rozhodující je odečet na konci roku, výsledky se pak použijí pro rozúčtování nákladů na vodu mezi vlastníky bytů. V pololetí šlo o orientační odečet, kdy se dá poznat zaseknutý vodoměr, když v bytě někdo bydlí a odečet je stejný jako na konci roku, případně když odběr vody je nezvykle malý.
Poslední komentáře