nárožní reklamní poutač
V našem bloku se nachází asijská večerka, která si bez dokladů nasadila na dům nárožní světelnou reklamu cca 1×1m.Je to typická cedule, kterou lze vidět na většině těchtu obchodů.Nyní se schyluje k pronájmu dalšího obchodního prostoru, stejné komunitě, ovšem pro změnu to má být jakési fantasmagorické nehtárium nebo podobná záležitost podle asijského střihu.Prosím zkušenější, jak máme reagovat na to, až si asiati opět navěsí na dům rozměrný neon bez dovolení.Dům je SVJ, obchody vlastní družstvo.Děkuji za názory , h2007
Dům není SVJ, dům je vlastníků jednotek. Reklama na fasádě se dá považovat za změnu vzhledu budovy-toto podléhá Vám, zda to povolíte, nebo ne. Vy jste majitelé.
Dům není SVJ! SVJ je pouze správce a sluha. Dům je ve vlastnictví vlastníků jednotek.
Jde tedy o to, zda si vlastníci nechají líbit vrtání do fasády nebo
nenechají. Na to se neptejte nás, my to nevíme.
Další možnou pákou je obec. Umístění výstrčí na fasády může
podléhat schválení orgány obce z hlediska provozního (průjezdní profil)
a architektonického.
Poslední komentáře