Jak má vypadat vyúčtování?
Jak má vypadat roční vyúčtování správy a služeb?
náležitosti vyúčtování služeb stanoví § 7 odst. 2 zák. 67/2013 Sb.:
(2) Poskytovatel služeb ve vyúčtování musí uvést skutečnou výši nákladů na služby v členění podle poskytovaných služeb se všemi potřebnými náležitostmi, včetně uvedení celkové výše přijatých měsíčních záloh za služby tak, aby výše případných rozdílů ve vyúčtování byla zřejmá a kontrolovatelná z hlediska způsobů a pravidel sjednaných pro rozúčtování.
pokud jde o obsah, pak ještě ukazatelé z § 6 předpisu „VYHLÁŠKA 269 ze dne 30. září 2015 o rozúčtování nákladů na vytápění a společnou přípravu teplé vody pro dům“.
Na netu je řada příkladů…pro inspiraci:
https://www.agenturabyt.cz/…i-sluzeb.pdf https://www.agenturabyt.cz/…ovy-list.pdf https://www.agenturabyt.cz/…i-sprava.pdf
Různě, forma není předepsána.
Je třeba rozlišit formu a obsah! Dotaz byl na formu ne na obsah.
Co by tam tak asi mělo být??? Osobně bych tam chtěl celkové spotřeby domu včetně nákladů za ně . to znamená, teplo, studená voda, teplá voda(ohřev a spotřeba), společná el. energie, popř. jinačí. Dále by tam mělo být např. pojištění společných částí domu, položka správa ( CO JE SOUČÁSTÍ SPRÁVY VIZ. STANOVY) , STA, a já nevím co ještě co účtujete… A nyní jednotlivé služby rozúčtovány podle vašich bytových náměrů dle vašich stanov … součástí vyúčtování můžou být i přílohy např. podrobné rozúčtování tepla dle měřáků. Musíš tam vidět co jsi zaplatil za služby , v našem vyúčtování je i zaplacená roční částka do tzv FO – dlouhodobé zálohy… jako info
Poslední komentáře