Jaké dokumenty je správcovská firma povinna předat při ukončení spolupráce s SVJ?

Vložil PN111, 24. Duben 2012 - 22:30 ::

Dobrý den. Prosím o radu. 1 – Jaké dokumenty je správcovská firma povinna předat při ukončení
spolupráce s SVJ? Ve smlouvě je uvedeno, že bude: „provádět činnosti spojené s fondem oprav a služeb, včetně rozúčtování plateb za provedené investice a služby“. „povede účetnictví nebo evidenci a bude plnit z něj vyplývající daňové povinnosti“ „v případě výpovědi pak musí do 40 dnů splnit své závazky“

Jedná se tedy o dokumenty, které se přikládají k příznání k daňi z příjmu právnických osob?

Tzn.: Výkaz zisku a ztrát Výsledovku Rozvahu Přílohu

2 – Musí být dokumenty aktualizovány k datu ukončení spolupráce se správcovskou firmou?

3 – Musí být jednotlivé účetní případy dle zákona zúčtovány (do jednotlivých skupin,tříd) do konce kalendářního měsíce či jakého období? Pro potřeby kontroly ze strany úřadů.

Děkuji za odpověd.

Petr

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.