Vložil PN8, 18. Únor 2012 - 8:47

Děkuji za odpověd.

  1. Tzn. cituji ze smlouvy: "k čisté odměně ve výši 4800,–Kč dle

    platného zákona o mzdě a vnitropodnikové směrnice" by měla

    správcovská firma přičíst DPH a nepřičítat zálohu na daň?

    Ve smlouvě je uklízející uvedena jako „zaměstnanec“.

  2. Pokud bychom správc.firmě zaslali částku za čistící prostředky pro

    uklízejícího včetně DPH tzn. konečná částka bude ve výši 1440,–Kč

    hrozí SVJ nebo správcovské firmě nějaký postih?

    (Hádám, že ne… pokud je daň zaplacena dvakrát, stát s tím problém
     nemá.)

  3. Přemýšlel jsme o sepsání smlouvy přímo s paní, ale nemám ověřenu

    otázky ohledně zodpovědnosti v případě nějaké škody, která by

    plynula z neprovedení úklidu (např.neoodklízení sněhu v zimě)

    nebo způsobení škody např. v případě poranění někoho na vytřených

    schodech v domě. Také zatím nevím jesti bychom dle platné

    legislativy byli jako SVJ povinni přihlásit uklízejícího pak na

    úřadech respektive jak koncipovat smlouvu, aby

    uklízejícímu zůstala zachována výše odměn a SVJ ho nemuselo někde

    přihlašovat a nést zodpovědnost za případná následky související s

    úklidem…

Děkuji za případnou odpověd.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.