Na Vašem popisu neshledávám nic zvláštního. Nicméně chcete-li věc řešit podle pravidel, postupuje se takto:
(1) Vlastník nechť podá PÍSEMNĚ reklamaci nesprávně měřícího vodoměru.
(2) Vy jej poučíte (pro jistotu rovněž písemně), že nebude-li reklamace úspěšná, bude veškeré náklady s ní spojené hradit sám.
(3) Pozvete odborníka, který demontuje vodoměr a místo něj zapůjčí vodoměr jiný. Demontovaný se odešle do zkušebny k provedení kontrolního měření.
(4) Podle toho, zda vodoměr podle protokolu vyhoví nebo ne, bude rozhodnuto o reklamaci a o úhradě nákladů spojených s reklamací.
Bude-li reklamace úspěšná, náklady na reklamaci hradí SVJ a naúčtujete vlastníkovi spotřebu vody náhradním způsobem, např. jako průměr dvou předchozích období.
lake
Poslední komentáře