Dobrý den,
Samozřejmě záleží na tom, co je s účetní sjednáno ve smlouvě o vedení účetnictví. My například ve smlouvě o vedení účetnictví máme uvedenu jako jednu z povinností účetní posílat nám každý měsíc evidenci dlužníků.
Pokud to není smluvně zakotvené, pak s tímto požadavkem u účetní asi narazíte. Každopádně si myslím, že by to skutečně měla dělat primárně účetní, a to proto, protože ona/on musí stejně každý měsíc přepisovat ručně do svého účetního programu všechny příchozí i odchozí platby z bankovního výpisu (+ faktury, pokladnu atd.). Pro účetní je tedy velmi snadné vygenerovat si poté, co zadá do programu platby z bankovního výpisu, výpis všech pohledávek/závazků k aktuálnímu datu.
A pokud to nedělá účetní, pak asi nezbývá nic jiného, než nějaký ten Excel.
Poslední komentáře