Vložil N. Klainová (bez ověření), 18. Září 2010 - 8:58

Vlastní běžný účet si zařiďte co nejdříve. Se správcem se domluvte na konkrétním datu, třeba na 1. listopadu t.r., od kterého budou členové SVJ hradit veškeré zálohové příspěvky na BÚ SVJ a od kterého se budou platit všechny výdaje z BÚ SVJ.

K tomuto datu je třeba provést inventarizaci pohledávek a závazků SVJ, ať už ve vztahu k externímu správci domu, k dodavatelům služeb, k ostatním dodavatelům, k členům SVJ apod.

Přechod na vlastní účet se bez přehledné inventarizace pohledávek a závazků neobejde. Přehled by měl(a) sestavit účetní správce a nechat zkontrolovat někomu, kdo zastupuje SVJ a má potřebné znalosti účetnictví.

Dalším krokem je provést vzájemné započtení pohledávek a závazků mezi externím správcem a SVJ a rozdíl vyrovnat finančně.

Bude-li provádět inventarizaci pohledávek a závazků někdo, kdo tomu rozumí, mohla by být dokončena a odsouhlasena třeba za týden.

N. Klainová

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.