Vložil Krupp, 2. Září 2010 - 8:20

Pane lake, zamýšlím se nad vedením výkazů na jednotku přímo v účetnictví. Nedovedu si to moc představit, musel bych to asi vidět. Představuji si dům o 100 a více vlastnících. Podle mých představ by to znamenalo cca 100 krát obsažnější účetnictví.

Píšete, že z účetnictví a bankovních dokladů lze s obtížemi potřebné údaje zjistit. Pokud je vedle účetnictví vedena i evidence předpisů a skutečností plateb vlastníků, lze to zjistit velmi snadno. Jen to nemusí být součástí účetnictví. Podle mého je na každém SVJ, zda vede velmi složité účetnictví a má v něm úplně všechno, nebo vede další evidenci a má rovněž úplně všechno potřebné.

Jirka

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.