Jak už tu několikrát správně zaznělo, nejlepší volbou (v současné době) je SIM karta O2 ZERO, kde platíte pouze to, co skutečně provoláte. Jak tu někdo zmínil, cituji: „někdy 0, někdy 20,– Kč“ – tak to je dáno tím, že v rámci provedení 3-měsíční revize (Odborné prohlídky) by se měla prověřit i plná funkčnost nouzového ON-LINE spojení z kabiny na dispečink. Solidní firma toto vždy udělá (prověří funkci tlačítka nouze z kabiny), firma, která servis a revize dělá jen na „oko“ a svou práci odbývá, spojení nevyzkouší, přesto jistě účtuje..
Otázkou je, jak dlouho tato nabídka O2 vydrží, i operátoři jakmile zjistí, že je to služba výhodná spíše pro zákazníka, nežli pro ně, tarify začne jednostranně převádět na jiné, funkcí i cenou méně výhodnější. Osobně se mi to již stalo s jiným tarifem. Toliko mé zkušenosti.
Poslední komentáře