Vložil lake, 21. Duben 2010 - 21:37

Reklamaci podejte písemně v reklamační lhůtě. Měl byste uvést důvod reklamace. Je nutno reklamovat zvlášť TUV a SV. Způsob rozúčtování teplé vody upravuje vyhláška 372/2001 Sb.. O rozúčtování studené vody už jsem psal - záleží na vašich schválených pravidlech.

Vodoměry je samozřejmě možno kdykoliv orientačně překontrolovat (např. odtočením 10 litrů vody s vysokým a nízkým průtokem, zároveň kontrola plomb na šroubení).

Uvádí se, že překročí-li rozdíl mezi fakturačním vodoměrem a součtem bytových vodoměrů 20%, je měření nevěrohodné. V tom případě je možno rozúčtovat náhradním způsobem podle počtu osob obývajících byt.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.