Výše jsem psal, že skenuji já, tedy já jen vložím do stroje dokumenty a zmáčknu knoflík. To dělám u smluv, zápisů, hlavních knih atd. Samozřejmě neskenuji např. faktury a jiné běžné doklady, těch jsou spousty (máme rozpočet 7,5 mil.Kč ročně).
Co se týká výběrových řízení, tak si dáváme podmínku, že nabídky přijdou v zalepené obálce v listinné podobě do určitého termínu a druhý den budou dodány v elektronické podobě.
Většinu pošty dostávám já, velkou část materiálů vyrábím pro výbor a KK také já, nedovedu si představit, že to budu kopírovat a roznášet po našich 6 vchodech (5 členů výboru a 3 KK).
Skenování považuji za praktické i pro sebe, protože nemusím vláčet šanony, ale jen jednu klíčenku.
Hezký den!
Pavel
Poslední komentáře