Vložil § (bez ověření), 16. Únor 2025 - 16:33

Úklid je služba. Vlastníci platí za úklid měsíčně nějakou předepsanu částku jako zálohu. Když náklady na úklid tuto částku překročí, tak se musí doúčtovat vlastníkům v ročním vyúčtování jako nedoplatek. Nedoplatek jednoho člena se účtuje tomuto konkrétnímu členovi, ne ostatním vlastníkům. Patrně nemáte správné informace. Jak se účtují náklady na úklid by mělo být ve stanovách. Když se soudíte s svj s nejakým problém, tak první co dělá soudce je, že hledá ve stanovách, v tomto případě hledá ve stanovách, jak se má při vyúčtování úklidu postupovat. Jiná věc je, že pokud jste podala reklamaci, tak vám měli odpovědět. Např. to, že jste reklamovala neoprávněně, nebo něco tak.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.