Vložil Anonymous1 (bez ověření), 8. Červenec 2024 - 17:32

Děkuji, ve vyúčtování bylo uvedeno, reklamaci podávejte do xx. Reklamoval jsem vyúčtované služby, nikdy jsem nedostal odpověď.

Neznám žádný zákonný předpis, který by uváděl, že se může vyúčtování provádět za kratší účetní období než je jeden rok. Vyhláška 269/2015 mluví pouze o rozúčtování tepla a teplé vody. TUV nám rozúčtovává účetní. Teplo firma, na základě smlouvy, takže jedině teplo by mohlo být podle vyhlášky rozděleno z rozúčtování na dva příjemce.

Podle občanského zákoníku SVJ při převodu jednotky nedělá vyúčtování ke dni převodu, přesto tak učinil na všechny služby.

§ 7 zák. o službách: Vyúčtování a splatnost přeplatků a nedoplatků (1) Není-li jiným právním předpisem stanoveno jinak, skutečnou výši nákladů a záloh za jednotlivé služby vyúčtuje poskytovatel služeb příjemci služeb vždy za zúčtovací období a vyúčtování doručí příjemci služeb nejpozději do 4 měsíců od skončení zúčtovacího období.

Budu rád, pokud mi uvedete zákonný předpis, že je nutné rozúčtovat výtah, společnou elektřinu, úklid, atd. podle měsíců užívání bytu a ne za celé zúčtovací období.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.