- „Když mu dám moje údaje, tak může měnit přístupový heslo na Techem portál …“
Takže TECHEM portál je mizerně, amatérsky naprogramovaný. Solidně
naprogramované rozhraní by neumožnilo změnu hesla bez ověření požadavku
pomocí kódu, poslaného na Váš email nebo na Váš telefon pomocí SMS. Je
přece jasné, že každý pronajímatel bude chtít povolit nahlížení pro
své nájemce. Na tohle ti troubové nepomysleli ?
Nemohu za to, že platíte amatérům, kteří nedovedou nechat
pořádně naprogramovat webové rozhraní.
- „… kdo má hradit náklady na tyto úkony a technologii a poplatky …“
To je přece naprosto jasné ! Kdo konsumuje službu, ten platí. Proč se na tohle ptáte ? Nejde v žádném případě o náklad na správu domu a pozemku. Vyúčtování a poskytování zákonem předepsaných informací je přece nedílnou součástí poskytování služby. Jde tedy také o náklad na poskytování služby. Tedy uhradí to příjemci služby.
Představte si laskavě dům s dvaceti jednotkami. Čtyři z nich jsou garáže, přístupné pouze přímo z ulice. Pro tyto jednotky SVJ neposkytuje služby „centralizované poskytování teplé vody“, „dodávka vody a odvádění odpadních vod“, „úklid společných prostor v domě“, „provoz výtahu“, „umožnění příjmu rozhlasového a televizního signálu“, „provoz a čištění komínů“ a „odvoz komunálního odpadu“. |
Ať mi někdo zkusí prokázat, že vlastníci těchto čtyř garáží
se mají podílet na nákladech na rozúčtování a vyúčtování těchto
sedmi služeb. Rád si poslechnu jeho argumenty.
Justitianus
Poslední komentáře