Chce to položit několik otázek:
- Jakým způsobem a jak často komunikujete s vlastníky?
- Jakým způsobem zpřístupňujete vlastníkům písemnosti ve věci správy, které nevytváříte (smlouvy, doklady o revizích a kontrolách, účetní doklady, bankovní výpisy, došlou korespondenci, …).
- Prosím o předložení vzorových písemností, které vytváříte (rozpočet, předpis plateb, vyúčtování služeb, vyúčtování správy, přehled hospodaření, typickou odešlou úřední i neúřední korespondenci, zápis ze shromáždění vlastníků, …).
- Prosím o poskytnutí několika referencí, půjdu se tam podívat a přeptat se na Vás.
- Jaké programové vybavení používáte? Má webové rozhraní pro vlastníky?
- Je nabízená cena konečná? Pokud ne, co se hradí nad tuto cenu?
- Řešíte věci komunikací, nebo prostřednictvím soudu?
…
Poslední komentáře