Ne, u té ceny co jsem psala, tak jsem samozřejmě počítala s tím, že všechny náklady půjdou za mnou. Jenže jaké budou celkem náklady? Spočítala jsem tedy, že máme celkem 35 majitelů, takže zápisy do KN 70 000Kč. No a co vše ještě budu platit? Psala jsem, že bych i souhlasila s odhadní cenou, ale pak bych už nemohla třeba platit zbytek těch nákladů, např. když dám za pokoj 450 000 Kč.
Smlouva – právník Stavební úřad – s ním budu komunikovat na základě kupní smlouvy? Nebo co musím vyřídit úplně první? Kromě tedy 100 % souhlasů majitelů. KN – ten bude nejspíš úplně poslední Banky – na základě čeho budu komunikovat s bankami? Nebo si to bude muset vyřizovat každý z majitelů sám? To mě asi pošlou někam rovnou.
Já chápu, že mám asi blbé dotazy, ale já se prostě v této oblasti nepohybuji. Připadám si už jak neschopný pitomec, ale ono to tak vůbec není. Jen prostě potřebuji osnovu co kdy vyřídit, kde to vyřídit, koho oslovit, kdo mi co vystaví, kdy mi to vystaví, kde najít potřebné dokumenty, jakého právníka oslovit, na co myslet. Mám už z toho guláš.
Poslední komentáře