Zdržujete mne od práce. Psala jsem o tom výše, pan Pavel potom ještě 2× (zatím).
Vnitřní účetní doklady vyhotovuje účetní, např. příjmové pokladní doklady, vede-li zároveň pokladnu, apod.
Chce-li účtovat podle přijatých (externích) dokladů, tj. přijatých faktur, výpisů z banky, vyúčtování služeb a dalších, musí na ně doplnit předepsané náležitosti podle § 11 ZoÚ.
Povinné podpisy na účetních dokladech se budou týkat Vaší účetní jednotky, ať jste OSVČ, s.r.o. nebo něco jiného.
ZoÚ se vztahuje na účetní jednotky viz § 1 odst. 2 písm. a) až l).
X
§ 7 odst.2 zákona č. 67/2013, o službách **zmiňuje předepsané náležitosti vyúčtování, avšak nedefinuje je, ani nepožaduje, aby byly uvedeny náležitosti předepsané ZoÚ.
Dotaz na předepsané náležitosti vyúčtování služeb směřujte tedy na autory zákona o službách.
Na další dotazy už nebudu odpovídat.
Musím řešit jiné věci. Čekají nás změny, které se významně promítnou do vedení účetnictví i do mých prográmků viz hlavně zrušení superhrubé mzdy. Bohužel nevím, jak se to promítne, musím se připravovat variantně, stejně jako daňoví poradci, autoři článků k novinkám, lektoři seminářů apod.
Poslední komentáře