Nevíme, o čem se u vás vlastníci dohadují. Zda o tom, že předchozí zápis nebyl přesný, nebo o výši Příspěvku správy domu a pozemku a o rozúčtování záloh (spec. studená voda a vodné, příp. teplá voda a vytápění), o nejlepší správní firmě, o přehlednosti spravedlivého rozúčtování služeb (nevíme zda máte podružné vodoměry nebo je spor o hlášených osobách) nebo se přete zda máte požádat o grant na nová okna a zateplení.
Jak vést schůzi bez hádek, k tomu jsou asi dvě cesty. Buď předsedající vede schůzi autoritativně, hádky nepřipustí a rozhodne nebo dodá (do schránek, emailem) před schůzí všechny potřebné informace (kdo se přihlásil na výběrové řízení na investiční práce nebo drobné opravy, za jakou cenu a jaké mají reference) aby si podklady mohli vlastníci (nebo zplnomocněnci) prostudovat.
Ke klidu schůze by mohlo přispět také to, když informujete o tom co všechny zajímá (nebo by mělo), t.j. stav nedoplatků na službách a příspěvcích správy domu a pozemku.
Nemusíte mít schůze častěji než 1× / rok, ale můžete podávat (opět emailem nebo do schránek) průběžně zprávy o aktualitách.
Poslední komentáře