Reklamace rozúčtování topení
Dobrý den. V loňském roce se u nás měnily měřice tepla dálkového vytápění, proto jsme letos pečlivě kontrolovali, zda souhlasí čísla měřidel a odečtů. Zjistili jsme, že v jednom z bytů, kde se v minulosti 2 radiátory rušily, došlo k chybnému odečtu. Zrušené radiátory jsou papírově v jiných místnostech než ve skutečnosti. Spotřeby byly tudíž počítány špatnými koeficienty a celkové vyúčtování je špatně. Vyúčtování jsme reklamovali (u firmy) a ta nám ho bez problémů opraví. Problém je, že jsme zjistili, že to takto bylo už i v roce předešlém (vyúčtování tepla za rok 2018). Přestože k chybě došlo u pracovníka firmy, který k nám dochází na odečty, firma zpětnou reklamaci odmítla s tím, že je na to pouze 30 dní od obdržení vyúčtování. Měl by někdo řešení, co se s tím dá dělat, nebo se opravdu musíme smířit s tím, že jsme si mezi sousedy rozdělili několik tisíc korun kvůli chybnému odečtu v jednom z bytů? Děkuji, pěkný den všem :-)
Poslední komentáře